Υγρά φρένων - Έλεγχος, Διαρροή & Συμπλήρωμα

Ο έλεγχος των υγρών φρένων δεν προϋποθέτει ειδικές τεχνικές γνώσεις

Μπορεί να το κάνουμε μόνοι μας, γλιτώνοντας πολλά χρήματα και εξασφαλίζοντας ότι θα είμαστε ασφαλείς.

Πως πραγματοποιείται ο έλεγχος
- Το δοχείο με τα υγρά φρένων βρίσκεται στο χώρο του κινητήρα. Καλό είναι να ζητήσουμε από κάποιον που γνωρίζει, σε πρώτη φάση, απλά να μας το δείξει.

- Ελέγχουμε τη στάθμη των υγρών τουλάχιστον μια φορά το μήνα και οπωσδήποτε πριν από ένα μεγάλο ταξίδι. Τα υγρά θα πρέπει να ανανεώνονται κάθε 2 χρόνια, ανεξαρτήτως των χιλιομέτρων που έχετε διανύσει.

- Αν το υγρό υπερβαίνει τη μέγιστη ένδειξη (MAX) στο αντίστοιχο δοχείο, δε πρόκειται να δημιουργηθεί πρόβλημα. Το συγκεκριμένο φαινόμενο μπορεί να παρατηρηθεί, όταν έχετε αντικαταστήσει πρόσφατα τα τακάκια, γιατί πιέζονται περισσότερο τα έμβολα των φρένων και ανεβαίνει η στάθμη του δοχείου.
 
- Αντιθέτως, πρόβλημα μπορεί να παρουσιαστεί στην περίπτωση υπερχείλισης του δοχείου, καθώς τα συγκεκριμένα υγρά μπορούν να προκαλέσουν φθορά σε σωληνώσεις και σε οτιδήποτε έρθει σε επαφή μαζί τους (π.χ. χρώμα αυτοκινήτου).

- Στην περίπτωση που η στάθμη των υγρών βρίσκεται χαμηλότερα από την ένδειξη "ΜΙΝ", η απόδοση των φρένων άλλα και η αίσθηση του πεντάλ θα χειροτερεύσουν και πρέπει άμεσα να συμπληρώσετε υγρά μέχρι την ένδειξη MAX. 
 
-Αν η στάθμη των υγρών φρένων πέσει αρκετά & απότομα έλεγξε αμέσως για κάποια διαρροή στο κύκλωμα ή συμβουλευτείτε κάποιον μηχανικό.

Συμβουλή: Αν θέλετε να συμπληρώσετε υγρά, πρέπει να γνωρίζετε ότι τα περισσότερα νορμάλ αυτοκίνητα χρησιμοποιούν υγρά προδιαγραφών DOT 3 ή DOT 4 (πιο σύνηθες). Έτσι θα ζητήσετε και το υγρό για να το αγοράσετε, αφού διαβάσετε την προδιαγραφή στο βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου σας ή στο καπάκι του δοχείου διαστολής των υγρών φρένων σας.
Πηγή : autotriti.gr , Αλεξόπουλος Ιωάννης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου